8.9 voor klanttevredenheid in IT-Experience Benchmark

Datum:

De eerste resultaten van de jaarlijkse IT Experience Benchmark zijn binnen. Net als voorgaande jaren scoort Proserve erg hoog op klanttevredenheid. Met een 8,9 satisfaction score is Proserve één van de best beoordeelde IT-serviceproviders op het gebied van Managed Services.

De IT Experience Benchmark van onderzoeksbureau Giarte is een jaarlijks terugkerend onderzoek onder klanten van IT-serviceproviders. Op basis van kwantitatief en aanvullend kwalitatief onderzoek wordt gekeken hoe serviceproviders zich tot elkaar verhouden op basis van klanttevredenheid. De early-insights geven een eerste inzicht in de resultaten van dit onderzoek. 

Naast de satisfaction score, ontving Proserve een score van 83 voor klanttevredenheid. In vergelijking met de rest van de markt, presteren we hier bovengemiddeld (marktgemiddelde: 78) en kunnen we een meer positieve ervaring bieden aan onze klanten. Deze score is opgebouwd uit drie peilers: aanbevelingen (84), verwachtingen (81) en vertrouwen (83). Ook Proserve's Fan Score (80%) voor 2021 is ruim hoger dan het gemiddelde in de markt (73%).

We zijn trots op deze eerste resultaten en kijken uit naar het volledige onderzoeksrapport.

Deel dit artikel