In het laatste kwartaal van 2020 hebben we een NPS meting gehouden onder een selectie van onze klanten. Het is ons streven om onze klanten regelmatig om feedback te vragen, om onze dienstverlening te blijven verbeteren en de kwaliteit ervan te kunnen waarborgen. De NPS is +20, een zeer net resultaat en een bevestiging van onze service.
Net Promotor Score
Een Net Promotor Score (NPS) is een methode om de loyaliteit van klanten te meten. Klanten geven een score van 0 t/m 10. De scores worden verdeeld in drie groepen: promotors (klanten die een 9 of 10 geven), neutrals (klanten die een 7 of 8 geven) en detractors (klanten die 0 tot 6 geven). De uiteindelijke score wordt berekend door het percentage promotors minus het percentage detractors. De score van Proserve is met +20 dus zeer positief. Deze score laat zien dat er veel meer promotors dan detractors zijn.
Blijk van waardering
Klanten geven aan dat ze vooral de nauwe samenwerking en het ontzorgen door Proserve erg waarderen. Deze NPS meting zullen wij structureel herhalen om nauw in contact te blijven met onze klanten. De mening van onze klanten is erg waardevol voor ons en gebruiken wij om onze dienstverlening continue te verbeteren.