/ Proserve klantenevent naar 2021
Helaas hebben wij moeten besluiten om het Proserve klantenevent door te schuiven naar de eerste helft van volgend jaar. Wij willen wachten tot een moment, dat het weer verantwoord is om een klantenevent te organiseren. Een moment waarop we gezamenlijk in alle vrijheid onze samenwerking kunnen vieren.
Met het Proserve team stellen we doelen en streven we naar maximale toegevoegde waarde. Niet alleen in onze diensten maar ook in de persoonlijke relatie met klanten en in de samenwerking. Het huidige onzekere klimaat zorgt ervoor dat wij niet de setting kunnen realiseren die wij voor ogen hadden met het klantenevent. Wij willen hierin geen onnodig risico nemen en in een digitale variant komt het vieren van de samenwerking minder tot zijn recht.
Daarom wachten we tot een geschikt moment volgend jaar. In de tussentijd werken we gezamenlijk verder aan innovatie en groei van de business. Ik heb er alle vertrouwen in dat we elkaar dan op een later moment treffen en gezamenlijk kunnen kijken naar welke aspecten we meenemen uit deze periode.
We houden contact vanuit de accountteams en vertrouwen op de korte lijnen die we met elkaar hebben. Juist in deze tijd is het belangrijk om deze korte lijnen te hebben en te houden. In de loop van volgend jaar komen we dan met een nieuwe datum en uitnodiging.