Onze werkwijze
De kracht van samenwerking.
De juiste cultuur.
Eén van onze kernwaarden is dat de lat alijtd hoger kan. Dti is niet alleen een waarde die wij intern hanteren maar ook zoeken in de partnerships met onze klanten. Blijven investeren en continu kijken waar wij kunnen verbeteren. Dit betekend dat wij niks voor lief nemen, bij alles gaan wij weer teurg naar de basis. Zo creëren wij een omgeving waar niemand de wijsheid in pacht heeft en waarin wij elkaar kunnen uitdagen. Hierbij staan transparantie en het delen van kennis en ervaringen centraal. Dit is onze basis voor continue groei en innovatie.
Governance op alle niveaus.
Om de lijnen kort te houden werken wij met een dedicated accountteam. In dit team zijn alle disciplines vertegenwoordigd en vormt de accountmanager het eerste aanspreekpunt.
Techniek is vanaf het begin betrokken. Doordat ze bij elke cruciale stap betrokken zij voelt het als hun 'eigen kindje' en hebben ze altijd de volledige context.
Bij ons is de opleverende projectmanager ook de toekomstige servicemanager. Hiermee borgen wij de kwaliteit, betrokkenheid en kennis. Er is dan ook geen handover van project naar beheerorganisatie en het vaste aanspreekpunt in het project blijft verantwoordelijk voor de performance en continuïteit van de operatie. Hetzelfde geldt voor de engineers. Die zijn vanaf het begin betrokken, hebben de omgeving opgeleverd en handelen alle serviceverzoeken af. Zo praat u rechtstreeks met een engineer die de omgeving kent en zelf heeft gebouwd.
Security en compliance als randvoorwaarde.
Onze klanten vertrouwen erop dat hun data bij ons veilig staat. Security en compliance is dus geen optie of uitbreiding maar een randvoorwaarde. Dit betekent dat security, privacy en compliance onderdeel is van elke stap die wij zetten. Wij voldoen aan de hoogte eisen voor informatiebeveiliging en kwalitietsmanagement en zijn ISO 9001, ISO27001 en NEN 7510 gecertificeerd.