Nieuwsbrief februari 2021

Datum:

/ Innovatie en groei in 2021

We kijken met plezier vooruit naar al het moois dat we op de planning hebben staan voor dit jaar. Bijvoorbeeld het moment dat we elkaar weer fysiek kunnen ontmoeten, hopelijk tijdens ons klantevent in The Boathouse in Kralingen, of bij een Best Practice sessie, waarmee we vorig jaar succesvol zijn gestart. Ook werken we aan een aantal interessante webinars. We kijken ernaar uit om jullie tijdens een van deze momenten te ontmoeten en de samenwerking verder uit te breiden. Met oog op de toekomst focussen we ons op innovatie en groei, die we in de partnerships met onze klanten nastreven. Samen gaan we een prachtig jaar tegemoet!

Van Oord

 

/ Van Oord breidt uit met Virtual Team

Van Oord maakt sinds kort ook gebruik van het Virtual Team van Proserve, een nieuwe dienst waar we trots op zijn. Van Oord is als internationale maritieme aannemer continue in beweging. Met het Virtual Team ondersteunen we de IT-operatie van Van Oord en helpen hen groeien en innoveren. Samen vormen we een efficiënt samenwerkingsverband, waarin kennis van technologie en organisatie optimaal wordt samengebracht. Met deze intensivering van onze samenwerking tillen we de diensten van Van Oord samen naar een nog hoger niveau.
 

Statuspagina

 

/ Weet wat er speelt

Via status.proserve.nl houden wij al onze klanten op de hoogte van geplande werkzaamheden of storingen. Maak het jezelf makkelijk en schrijf jezelf in, zodat je updates direct in je mailbox ontvangt. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

Subscribe

NPS

 

/ Positieve NPS Score

In het laatste kwartaal van 2020 hebben we een NPS meting gehouden onder een selectie van onze klanten. Het is ons streven om onze klanten regelmatig om feedback te vragen, om onze dienstverlening te blijven verbeteren en de kwaliteit ervan te kunnen waarborgen. De NPS (Net Promotor Score) is +20, een zeer net resultaat. Deze score laat zien dat er veel meer promotors (klanten die 9 of 10 gaven) dan detractors (klanten die 0 tot 6 gaven) zijn. Klanten geven aan dat ze vooral de nauwe samenwerking en het ontzorgen door Proserve erg waarderen. Een bevestiging van onze service.
 

New in team

 

/ Nieuw in het team: Moniek, Keng en Astrid

Proserve groeit ook dit jaar door en we hebben daarom opnieuw een aantal nieuwe aanwinsten in ons team.

Moniek Freriks – Sales Office Assistant
Moniek heeft haar sporen verdiend in de reisbranche, maar was toe aan een nieuw avontuur. Dit heeft ze gevonden bij Proserve! Ze ondersteunt het Sales- en Marketingteam bij hun werkzaamheden met als doel de klanttevredenheid nog verder te verhogen. Buiten haar werk is ze vaak te vinden in de kickboksschool, de keuken of in de stad.

Keng Yip Lee - Microsoft Cloud Engineer
Keng heeft als DevOps Engineer veel systeem ervaring opgedaan. Hij gaat het operationele team bij Proserve versterken waarin hij veel kan toevoegen met zijn kennis en ervaring. Wellicht deelt hij ook nog een van zijn favoriete recepten, of neemt hij collega’s een keer mee naar de bolderbaan opzoek naar wat fysieke uitdaging.

Astrid Grimmius-Hoogendijk – Marketing Specialist
Astrid heeft al ruime ervaring als marketeer en is vanaf december aan boord bij Proserve. Ze zal zich bezighouden met (online)klantevents, nieuwsbrieven en zal actief zijn op LinkedIn. Verder heeft ze een creatieve uitlaatklep met haar band, waar ze als zangeres te horen is.

Welkom aan boord!

Deel dit artikel