Support nodig? Neem contact met ons op

Contact

Heeft u vragen over onze producten en/of diensten, dan kunt u vanzelfsprekend contact met ons opnemen. Hieronder vindt u de verschillende contactgegevens die u kunt gebruiken. Wij helpen u graag verder.

Openingstijden:

Vanzelfsprekend zijn wij 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar voor escalaties. Hiervoor kunt u gebruik maken van het telefoonnummer dat vermeld staat in uw contract. Voor algemene zaken zijn wij op werkdagen geopend van 08:00 tot 17:30 uur. 

Wilt u contact met ons opnemen?

Wij zijn bereikbaar op het telefoonnummer +31 88 25 25 252 of mail ons op info@proserve.nl

Algemene contactgegevens
  • Telefoonnummer algemeen: +31 88 25 25 252
  • Faxnummer algemeen: +31 88 25 25 269
  • Algemeen e-mailadres: info@proserve.nl
Finance & sales contactgegevens
  • Telefoon Finance: +31 88 25 25 200
  • Telefoon Sales: +31 88 25 25 210
IT operations contactgegevens
  • Telefoon Operations: +31 88 25 25 230
  • Support e-mailadres: support@proserve.nl
Escalaties
  • 24x7 calamiteitennummer, zie uw oplevergegevens.

Bezoekadres

Proserve B.V.
Oostmaaslaan 71 (15e etage)
3063 AN Rotterdam

Factuuradres leveranciers

Proserve B.V.
p/a Stadionplein 23
8025 CP Zwolle

Bankrelatie en overige gegevens, klik hier

Heeft u vragen?

Heeft u vragen over onze producten of diensten, dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder.