Servicemanagement
Wij bemiddelen tussen business en techniek.
Ondersteuning en advies.
De servicemanager kent jouw specifieke behoeften en gecombineerd met zijn eigen kennis kan hij jouw business optimaal ondersteunen en adviseren. Die kennis doen onze servicemanagers op door regelmatige operationele en tactische overleggen met klanten en een jaarlijks strategisch overleg. De servicemanager rapporteert ook over de geleverde dienstverlening middels rapportages. De rapportages geven jouw inzicht en zijn daarnaast bruikbaar als vastlegging van de beschikbaarheid en kwaliteit van jouw dienstverlening.
Door op deze manier veelvuldig met elkaar in contact te staan, zijn we in staat om samen met jou de businessuitdagingen van vandaag en morgen centraal te zetten en écht mee te denken met ontwikkelingen. Zo halen we samen het optimale uit het gezamenlijk lerend vermogen van onze organisaties waarin beide partijen hun specifieke kennis inbrengen. Wij brengen daarbij ook kennis in die wij opdoen doordat we bij verschillende organisaties in de keuken mogen kijken.
Trusted partner.
Case
Spotler koos voor het beheer én de cloud van Proserve en boekte een snelheidswinst van 30%.