Een SLA is een beschrijvingvan de vertrouwensbasis

Service Level Agreements

Afspraken over het serviceniveau dienen met volledige transparantie te worden gemaakt. Garanties, responstijden, serviceniveaus – het gaat over de wederzijdse intentie om werkelijk partners te zijn. Trusted partnership ontstaat immers op basis van heldere en wederzijds gewaardeerde afspraken. Op de ervaring dat uw partner pro-actief en transparant met u spreekt over, en werkt aan zijn dienstverlening. Zo wordt een goede SLA een heldere en transparante basis van de samenwerking. Dus nemen wij in onze afspraken incentives op, maken we afspraken over rapportages, maken sturing inzichtelijk en spreken we ook iets af over een eventuele exit.

Haven

Heldere afspraken beschrijf jein grote letters

Wij hebben zelf net zo’n hekel aan kleine lettertjes als u. En wat ons betreft is daar een simpele oplossing voor: we gebruiken ze niet. We maken alleen zichtbare, duidelijke, volledig gedeelde afspraken met u, zonder randvoorwaarden die u zelf maar ergens moet zien terug te vinden. Want wij weten dat duidelijkheid tot de beste relaties leidt.
Duidelijkheid streven we dus na in alle aspecten. Met heldere en begrijpelijke rapportages over de prestaties van uw oplossingen. Met garanties op de kwaliteit daarvan. En met in grote letters omschreven randvoorwaarden.

Heldere afspraken moet jekunnen meten

Kwaliteit is een afspraak. In meetbare eenheden omschreven. We maken met u dus afspraken over de responstijd als er iets gebeurt. Over hoe vaak, hoe uitgebreid en over welke onderdelen van uw oplossingen wij aan u rapporteren. Welke capaciteit er voor u op welke termijn beschikbaar is. Welke service windows en notice periods we voor u gaan hanteren. Wat ‘uptime’ in uw geval precies moet betekenen. Want het is iets anders of uw kritische bedrijfsprocessen door Proserve worden ondersteund, of dat we het over generieke bedrijfsprocessen hebben. In wederzijdse afstemming komen we tot de juiste mix van afspraken over al deze aspecten, binnen een passend budget. En die afspraak staat.

Heeft u vragen?

Heeft u vragen over onze producten of diensten, dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder.